“Comunicarea prin influenceri nu e noua pentru nimeni, dar cred ca ne apropiem de apogeul acestui trend. Vedem o avalansa de continut in care comunicarea unui brand risca sa isi piarda identitatea, la fel cum publicul distinge din ce in ce mai greu intre creatorii de continut. Traim o epoca a cantitatii care e pe sfarsite, iar in miscarea inevitabila - noutate –> cantitate –> calitate - ideea de a ne implica in evolutia urmatoarei generatii de influenceri – cea care devine parte integranta a peisajului de comunicare - ne-a parut un pas natural si, mai ales, necesar”, spune Lavinia Chican, senior partner McCann PR.

Programul va debuta printr-o serie de workshopuri sustinute de lideri din vlogosfera si blogosfera din Romania, din diferite domenii, de la muzica, la beauty, cooking, sport si IT. GREATEENS din toata tara se vor putea inscrie prin intermediul paginii de Facebook a McCann PR.

“Primul pas este ca, prin intermediul acestui concept, sa stabilim un nou canal de comunicare pentru influencerii de top din Romania si cei tineri, cei care ii urmaresc si care doresc sa faca pasul spre a deveni creatori la randul lor. Am optat pentru acest format pentru ca ne-am dorit ca aceste evenimente sa fie atat inspirationale, cat si practice. Prin participarea la diferite workshopuri aplicate, precum - foto, film, lumini, sunet, editare video si colorizare, mentoring, importanta comunitatilor si relatia cu comunitatile si asa mai departe - tinerii vor putea intelege mai bine ce se intampla “behind the scenes”, munca si timpul necesar devenirii unui GREATEEN”, a adaugat Lavinia Chican.

McCannPR - Greateens Program Reveal from MCCANN PR on Vimeo.

Pe langa partea de mentorat si educatie, GREATEENS va insemna si un spatiu dedicat, in care tinerii vor putea crea continutul pe care il doresc – impreuna sau individual, ca efort personal sau in parteneriat cu brandurile ce se pliaza cel mai bine pe intentiile lor.

 “Un alt trend important care ne-a inspirat a fost acest nou val de micro-influenceri - ce am observat si noi de-a lungul campaniilor din ultimii ani. Influencerii de nisa au comunitati mai dinamice, mult mai dornice de conversatie, de engagement. Iar aceasta deschidere a publicului are nevoie, ca raspuns, de o crestere a calitatii colaborarii dintre branduri si influenceri si a continutului pe care aceasta o produce. Noi o vedem ca o noua provocare, atat la nivel de agentie, cat si de industrie”, a declarat Imola Zoltan, Managing Partner McCann PR.

"Istoria e plina de entitati care au considerat ca au aflat ce-si doresc adolescentii, doar ca sa realizeze ulterior ca realitatea acestui grup era alta. De aceea e nevoie ca ei sa poata crea si descoperi singuri acel continut care va rezona cu o intreaga generatie. Rolul nostru e cel mult unul de parteneri – experienta pe care am acumulat-o ii va ajuta sa evite multe dintre obstacolele initiale. Dar sunt sigura ca avem, la randul nostru, mult de invatat de la ei”, mai spune Imola Zoltan.

GREATEENS este o abordare multipunct a comunicarii prin influenceri – reunind un efort educational si curator, un spatiu de creatie, productie si o interfata flexibila intre creatorii de continut si brandurile cele mai potrivite pentru colaborare.