KLM isi muta customer service-ul pe Messenger. Compania aeriana olandeza le va face viata mai usoara clientilor sai trimitandu-le direct pe telefon, prin Facebook Messenger, confirmarea rezervarii, notificari pentru check-in, tichetul de imbarcare si update-uri despre zbor. Mai mult, KLM promite sa raspunda oricaror intrebari in timp real si in aceeasi fereastra de chat care ne e mereu la indemana.

Facebook a renuntat la limita de text pe imagini. Compania a renuntat la celebra regula prin care limita textul la 20% din suprafata imaginilor promovate, dupa ani in care brandurile au fost nevoite sa recurga la compromisuri de tipul “punem call-to-action-ul si scoatem slogan-ul” sau “folosim packshot-ul in loc de logo”. De acum, Facebook va permite si publicarea imaginilor cu mult text, inclusiv ca ad-uri, insa va limita distributia acestora in functie de cantitatea de text: mai multe vorbe, mai putin reach.

Spotul Apple cu Taylor Swift, prima reclama in noul format video Instagram, lung de 60 de secunde. Reclama, in care cantareata country-pop cade pe banda de alergat in timp ce asculta melodia lui Drake, “Jumpman”, a fost postata mai intai pe contul de Instagram al acesteia. In doar 4 zile, a fost vazuta de peste 37 de milioane de oameni, provocand o crestere de 431% in vanzarile melodiei lui Drake, respectiv cu 325% mai multe ascultari pentru playlistul de antrenament #gymflow din care face parte.