"Suntem foarte mandri ca Farmec a ales echipa noastra, privim cu responsabilitate acest parteneriat si suntem convinsi ca vom scrie impreuna file frumoase din istoria super brandului Farmec", a afirmat Alina Balan, client service director, MullenLowe Romania.  

Farmec SA Cluj-Napoca comercializeaza produse din portofoliu in peste 30 tari. Acestea se regasesc in supermarketuri, hipermarketuri, farmacii, magazine proprii sau de profil cosmetic din tara, putand fi comandate si online, pe site-ul www.farmec.ro.  

"Comunicarea produselor cosmetice este o continua provocare: jucatorii vin constant cu concepte creative variate, iar clientii nostri sunt din ce in ce mai informati, mai sofisticati, mai pretentiosi. Stiam ca agentia castigatoare va fi cea care ne va dezvolta un concept creativ relevant in acest context de business, iar echipa MullenLowe ne-a aratat ca are toate resursele necesare pentru a oferi brandurilor noastre acel twist creativ care le va asigura memorabilitate" a spus Ioana Borza, marketing manager, Farmec.