Obiectivul Netflix pentru primul trimestru al acestui an era sa ajunga la 99 de milioane de abonati, cu 1,5 milioane de abonati noi in Statele Unite si 3,7 milioane de abonati in restul lumii.

In schimb, compania a atras in Q1 1,42 de milioane de americani si 3,53 milioane de abonati din restul tarilor in care serviciul este disponibil.

Cu toate astea, compania se pregateste pentru depasirea pragului de 100 de milioane de abonati in Q2, cand prevede ca va atrage 600.000 de americani si aproximativ 2,6 milioane de abonati din restul lumii. Daca previziunea se va adeveri, Netflix ar ajunge la 102 de milioane de abonati.

Reprezentantii companiei au anuntat ca Netflix va investi anul acesta 1 miliard de dolari in marketing. O mare parte din aceasta suma va merge in advertising programatic, compania dorind sa ajunga la un numar mare de utilizatori cu reclame individuale afisate la momentul potrivit.

In urma raportului financiar care a consemnat o scadere cu 3% a valorii actiunilor, cei de la Netflix au facut public faptul ca anul acesta filmele proprii vor ajunge si in cinematografe. Insa, acest lucru se va intampla abia dupa ce abonatii proprii vor avea acces la filmele respective.

Intreaga strategie editoriala Netflix, care include productia si disponibilitatea, graviteaza, cum este si normal, in jurul abonatilor. Compania vrea sa se asigure ca abonatii vor primi continutul pe care-l prefera si vor fi primii care-l vor putea viziona.

Unul din primele filme originale Netflix care va ajunge in cinematografe va fi Bright, cu Will Smith, care urmeaza sa fie lansat in decembrie.