Incepand din 8 mai, Apple va incepe sa-i contacteze pe mail pe clientii care au iPhone si care ar avea nevoie de un upgrade.

Acest lucru inseamna ca cei care folosec un model vechi, cum ar fi iPhone 4, 4S sau 5, ar putea primi un mail promotional de la Apple saptamana aceasta, prin care compania ii incurajeaza sa treaca la un 5S sau 5C.

Inca nu este foarte clar daca Apple va oferi si un discount celor care fac acest lucru.

Apple se asteapta ca rezultatele acestui eveniment de promovare sa fie imense, surse din interior sustinand ca americanii se asteapta sa aiba in magazine acelasi aflux de clienti ca atunci cand lanseaza un produs nou.

Campania pe care compania o pregateste este prima de acest gen de cand la conducerea departamentului de retail a fost cooptata Angela Ahrendts, fost CEO Burberry, pe pozitia de vicepresedinte.

Promotia vine intr-un moment foarte bun pentru Apple, dupa ce a raportat vanzari de 43,7 milioane de unitati pe segmentul iPhone in trimestrul al doilea din 2014, in crestere de la 37,4 milioane, in aceeasi perioada a anului trecut.