"Ultimate Test Drive" permite consumatorilor americani sa testeze timp de 30 de zile unul dintre telefoanele Samsung Galaxy S6 Edge, S6 Edge Plus si Note 5.

Campania este valabila doar pentru utilizatorii de iPhone, care trebuie sa se inregistreze pe site-ul Samsung si timp de o luna beneficiaza de un SIM activat si un abonament de voce si date la actualul operator al detinatorului de telefon marca Apple.

Clientul nu este obligat sa cumpere dispozitivul la terminarea celor 30 de zile.

In schimb, Samsung promite ca un client care vrea sa faca trecerea la dispozitivele sale, la sfarsitul lunii de proba, va beneficia si de alte avantaje. 

In ultima perioada, profitul Samsung a scazut dupa lansarea noilor iPhone 6 si iPhone 6 Plus, dar si a noilor dispozitive oferite de producatorii chinezi precum Xiaomi.

Joi, Gartner a estimat ca in T2 Apple si-a majorat cota de piata pana la 14,6% de la 12,2% in perioada similara a anului trecut. In schimb, cota de piata a rivalului sud-coreean Samsung Electronics Co a scazut pana la 21,9% de la 26,2%.