Potrivit sursei citate, de la startul programului, 90% dintre utilizatorii Galaxy Note7 din Europa au ales inlocuirea smartphone-ului cu un alt Note7, si doar 3% au optat pentru un alt model Samsung Galaxy.

Compania estimeaza ca programul de inlocuire se va finaliza cu succes pana la inceputul lunii octombrie.

Practic, toti clientii Galaxy Note7 din Europa au primit mesaje din partea Samsung, solicitand schimbarea dispozitivului, precum si o actualizare a software-ului care a setat limita maxima de incarcare a bateriei la 60%.

'Toti utilizatorii pot folosi sistemul nostru online de identificare a codului (IMEI) de pe Samsung.com, iar la primirea noului dispozitiv pot urmari noul simbol cu baterie verde si un patrat negru pe ambalaj, pentru a se asigura ca detin un produs nou. Pentru mai multe detalii si intrebari, pot vizita oricand site-ul Samsung.com', afirma David Lowes, Chief Marketing Office Samsung Electronics Europa.

In perioada de inlocuire, Samsung a indemnat toti utilizatorii Galaxy Note7 din Europa sa isi inchida dispozitivele si sa le schimbe prin programul dedicat.

Un sondaj paneuropean arata faptul ca increderea consumatorilor in Samsung ramane ridicata. Studiul realizat pe un esantion de 5.000 de consumatori din Marea Britanie, Germania, Franta, Spania si Italia arata ca majoritatea acestora (61%) nu simt ca procesul de inlocuire a smartphone-ului Galaxy Note7 a schimbat perceptia fata de brandul Samsung, iar 15% au declarat ca au mai multa incredere in reputatia acestuia.

Publicatia britanica The Telegraph a scris, marti, ca telefoanele care inlocuiesc modelul Samsung Galaxy Note7 se pot incalzi si pot avea si ele de suferit din cauza bateriilor, potrivit reclamatiilor unor clienti, ceea ce alimenteaza ingrijorarile cu privire la solutia gasita de companie in privinta telefoanelor cu probleme.

Unii utilizatori au reclamat faptul ca modelul inlocuitor de Note 7, pe care Samsung l-a pus la dispozitia clientilor in timpul procesului de rechemare desfasurat la nivel mondial si inceput luna trecuta, isi pierde repede energia, chiar si atunci cand se incarca, si devine neasteptat de fierbinte.

Compania a anuntat ca a primit astfel de plangeri de la consumatori din Coreea de Sud. Nu se cunoaste deocamdata cate aparate sunt afectate sau daca astfel de probleme au aparut si in alte tari, mentioneaza The Telegraph.

Vanzarile modelului Note7 vor reincepe in Europa, la 28 octombrie, potrivit Daily Express. In data de 2 septembrie, compania sud-coreeana a oprit voluntar vanzarile si livrarile Galaxy Note7, dupa ce o investigatie a aratat o problema izolata la bateriile provenite de la un anumit furnizor.