"Investim in permanenta in a oferi o experienta superioara a serviciilor de relatii cu clientii, iar deschiderea centrului din Craiova face parte din strategia noastra de regionalizare, pentru a fi mai aproape de toti utilizatorii nostri si mai usor accesibili. Mai mult decat atat, investim in perfectionarea tinerilor care lucreaza deja alaturi de noi in Craiova si ne dorim sa dublam numarul membrilor echipei, pana la sfarsitul lunii ianuarie, anul viitor", a declarat Ana Alexe, director customer operations, Vodafone Romania. 

In jur de 50 de tineri lucreaza deja in centrul nou deschis si beneficiaza de numeroase programe de pregatire si dezvoltare a competentelor.

Noii angajati vor raspunde solicitarilor abonatilor persoane fizice, iar ulterior aria serviciilor de suport furnizate de echipa din Craiova se va extinde. 

Vodafone Romania va recruta tineri cu foarte bune abilitati de comunicare, lucru pe calculator si asimilare a informatiilor.

Toti noii angajati vor beneficia de pregatire amanuntita, intr-un program de pana la patru saptamani. 

Vodafone are divizii in 26 de tari, 55 de retele partenere in intreaga lume si operatiuni de broadband fix in 17 tari. La 30 iunie 2015, Vodafone avea 449 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile si 12 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix.