Potrivit sursei citate, mixul de chiriaşi Veranda Mall va include World Class România, sucursala centrală BCR a sectorului 2 şi un cinematograf Multiplex cu 10 săli de proiecţie.

În urma extinderii, spaţiile de restaurante şi divertisment vor atinge un procentaj de 22% din totalul centrului comercial, o creştere cu 12 procente.

Conform reprezentanţilor companiei, în pieţele mature se observă o înclinare către suplimentarea spaţiilor destinate petrecerii timpului liber (cinematografe, restaurante, divertisment, fitness) până la un procentaj de 25% - 30% din suprafaţa închiriabilă.

“Încă de la început, stabilirea unui mix optim de chiriaşi a reprezentat un punct-cheie în apropierea faţă de comunitatea Veranda, dar şi un element central al poziţionării ferme pe piaţă ca mall de proximitate. Veranda va putea fi definit ca un centru de proximitate, dar şi de lifestyle. Strategia de business pentru anul acesta a vizat şi vizează extinderea spaţiului comercial, întrucât ne dorim să fim singurul reper pentru consumatorii din zona Obor, oferindu-le acestora alternative de activităţi complexe şi complete. În acest sens, este stabilită anul viitor şi deschiderea unui cinematograf. În plus, avem discuţii avansate cu branduri cunoscute din zona sport şi fashion, care vor fi anunţate la momentul potrivit”, a declarat Valentin Dobrescu, directorul Veranda Mall.

În prezent, gradul de ocupare al Veranda Mall ajunge la 96% din suprafaţa închiriabilă.

Veranda Mall este primul centru comercial de proximitate din Bucureşti, dezvoltat de Professional Imo Partners S.A. (fosta Prodplast Imobiliare S.A.), în zona Obor, inaugurat în 2016. Proiectul are o suprafaţă totală de aproape 30.000 de metri pătraţi, incluzând spaţii comerciale, restaurante, cafenele şi o zonă verde de 15.000 mp.