Din estimarile companiei, piata locala a urcat cu 13% in aceeasi perioada.

Principalele motoare de crestere ale afacerilor Flanco Retail au fost televizoarele si electrocasnicele mici, cu cresteri de peste 30%. De asemenea, vanzarea de telefoane inteligente si laptopuri a avut o evolutie mult peste asteptarile managementului.

'In primele patru luni, am investit aproximativ 3 milioane de lei in dezvoltarea companiei si a oamenilor nostri, iar planul nostru este sa ajungem la un nivel de 8 milioane de lei investiti de-a lungul intregului an 2015', arata Dragos Sirbu, CEO Flanco Retail, scrie Agerpres.

Dupa ce, in martie, Flanco a deschis cel de-al treilea magazin din Brasov, in cadrul Centrului Comercial Coresi, pe 14 mai, compania va deschide magazinul cu numarul 90, in Bucuresti, situat in centrul comercial Mega Mall. Noul magazin Flanco ocupa o suprafata de 1.300 metri patrati si va avea 30 de angajati.

Flanco a inregistrat in 2014 o cifra de afaceri de peste 150 milioane de euro si un profit net cu peste 61% mai mare decat in 2013.