Noul restaurant are o suprafata de 370 metri patrati, iar impreuna cu parcarea ocupa peste 2.000 metri patrati. Are 55 de angajati. 

"Continuam sa investim in dezvoltarea de restaurante de tip Drive Thru, inaugurarea noii locatii din Militari Shopping Center fiind o reconfirmare a succesului pe care acest model il reprezinta pe piața din Romania", a declarat, intr-un comunicat, Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC. 

Directorul general al retelei de restaurante, Mark Hilton, declara in ianuarie ca, pana la sfarsitul acestui an, vor fi deschise cel putin doua unitati de tip Drive Thru in Bucuresti.

Targetul total al KFC pentru acest an este deschiderea a 3 - 5 restaurante noi.  Reteaua numara in prezent 52 de restaurante, dintre care sase sunt Drive Thru: in Bucuresti (3), Arad, Iasi si Sibiu. 

Anul trecut, restaurantele KFC au deservit peste 20 de milioane de clienti, primele trei produse preferate de acestia fiind Crispy Strips, aripioarele picante si sosul de usturoi. 

Restaurantele KFC de pe piata locala sunt administrate prin intermediul companiei US Food Network, care a raportat in 2012 o cifra de afaceri de 187,1 milioane lei (42,4 milioane euro), in crestere cu 16% comparativ cu anul anterior, si un profit cu 13% mai mare, de circa 10 milioane lei (2,26 milioane euro). Asociatii US Food Network sunt firmele Bladon Enterprises (27,33%), Tatika Investments (27,33%) si Lunic Franchising and Consulting Ltd (22,34%), inregistrate in Cipru, si M.B.L. Computers (23%), inregistrata in Bucuresti. 

Mark Hilton mai administreaza pe piata locala si brandurile Pizza Hut, Paul, Cinnabon si Hard Rock Cafe.