Magazinul estival tip cort are o suprafata de vanzare de 1.350 de metri patrati si ofera clientilor legume si fructe, brutarie, alimente de baza, dulciuri, bauturi, produse nealimentare si drogherie.

De asemenea, noul magazin este prevazut cu un punct Grill, unde clientii pot lua rapid o masa gustoasa.

Parcarea cuprinde 92 locuri si 15 rastele pentru biciclete, iar programul de lucru al magazinului este de luni pana sambata intre orele 8:00 – 21:00 si duminica intre orele 8:00 – 18:00.

Kaufland a anuntat recent ca a obtinut in Romania o cifra de afaceri de 9,69 miliarde lei (2,13 miliarde euro) in 2016.

Retailerul german a intrat pe piata locala in anul 2005, iar in prezent a ajuns la o retea de 115 hipermarket-uri in Romania, fiind de departe retailerul cu cele mai mari venituri si cu cei mai multi salariati.

In cursul anului 2016, compania a investit peste 110 milioane euro in modernizarea si extinderea retelei.

Kaufland avea anul trecut peste 14.000 de angajati in Romania, cu 6% mai mult comparativ cu 2015, fiind unul dintre cei mai mari angajatori din tara.

Principalii competitori ai Kaufland in Romania sunt retelele Carrefour, Auchan si Lidl.