"Au fost controlate 216 puncte de lucru (Kaufland - 86, Lidl - 127, Mega Image - 3) constatandu-se abateri la un numar de 160 (74%) (Kaufland - 68, Lidl - 89, Mega Image - 3) de la prevederile legale in vigoare privind protectia consumatorilor, in timp ce la 41 de unitati controlul nu s-a finalizat. S-a dispus masura de oprire temporara de la comercializare pana la intrarea in legalitate a unor produse in valoare de peste 111.320 lei si s-au aplicat 239 sanctiuni contraventionale constand in 40 avertismente si 199 de amenzi contraventionale, insumand 855.500 lei, pentru incalcarea reglementarilor privind protectia consumatorilor", potrivit raportului ANPC. 

Inspectorii ANPC au depistat o serie de abateri care vizau utilizarea unor expresii precum "pret de discounter garantat", "ieftin", "mai ieftin", fiind indusa ideea unei vanzari cu pret redus, astfel creand-se consumatorului ideea unui avantaj specific al pretului cu discount (fara insa a afisa pretul actual de vanzare). 

Alte nereguli au vizat lipsa afisarii preturilor, lipsa traducerii in limba romana a elementelor de identificare si caracterizare, etichetare neconforma cu prevederile legale in vigoare si nerespectarea conditiilor de depozitare si expunere in cazul in care producatorul impune astfel de conditii.