Inaugurat in mai 2015 de catre grupul NEPI, lider pe piata dezvoltatorilor imobiliari din Romania, Mega Mall inregistreaza o cifra notabila si in ceea ce priveste media de vizitatori. La doar un an de la deschidere, evolutia centrului comercial este una ascendenta, drept dovada fiind cresterea de 32% a traficului.

Primul an de activitate a adus, de asemenea, rezultate semnificative pentru retailerii de fashion disponibili pe suprafata inchiriabila de 77.000 mp, acestia inregistrand in medie o crestere de 36%, in timp ce partea de food&beverages a crescut cu 34%, iar serviciile cu 70%.

Evolutia stabilita de Mega Mall vine pe fondul unei cresteri resimtite la nivelul intregului grup NEPI, toate cele 15 centre comerciale din portofoliu inregistrand rezultate pozitive anul acesta. Dezvoltarea centrului comercial s-a remarcat inca din primele luni si, desi asteptarile erau ridicate, acestea au fost depasite de departe de realitatea din teren. Mai mult, anul acesta NEPI a achizitionat partea de 30% detinuta pana acum de Real4You.

Pentru urmatorul an, obiectivele de dezvoltare Mega Mall vizeaza consolidarea acestei cresteri si mentinerea trendului pozitiv in baza unor imbunatatiri in zona de divertisment, menite sa ofere clientilor cea mai buna experienta.

Mega Mall a fost dezvoltat de grupul NEPI, in urma unei investitii de 165 de milioane de euro, pe 230.000 metri patrati, fiind in prezent centrul comercial cu cea mai mare suprafata construita din Romania. Mallul dispune de un spatiu inchiriabil de 77.000 de metri patrati, dispusi pe 4 niveluri, si gazduieste in prezent 220 de magazine, dar si o parcare cu o capacitate de 3.000 de locuri dispuse pe 7 niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperis.