"A fost senza­tio­nal, cu siguranta a fost cel mai mare si cel mai interesant fenomen de cum­pa­ra­turi pe­trecut vreodata in Romania", a adaugat Apostolescu.

Numarul vizitatorilor unici de pe site-ul eMag, in "Vinerea Neagra", a crescut de 12 ori fata de o zi "buna", cand se inregistrau cel mult 190 de mii. "Ne asteptam sa crestem de patru ori, in schimb am crescut de 12 ori fata de o zi normala buna."

Si un asemenea numar de vizitatori nu putea sa treaca fara sa lase urme, site-ul retailerului fiind blocat timp de 40 de minute din cauza traficului peste asteptari. Nici liniile telefonice nu au reusit sa faca fata, acestea fiind suprasolicitate. Cu un call-center la care raspundeau la momentul respectiv 140 de angajati, liniile de telefon aveau in asteptare sute de apeluri.

"La ora 10 au picat serverele si a fost o intrerupere de 40 de minute a site-ului", a adaugat Apostolescu.

Citeste continuarea pe www.zf.ro