In prezent, retailerul REWE opereaza pe piata romaneasca o retea de 200 de magazine Penny Market si deschide anual 20-25 de magazine noi.

In 2017, REWE Romania inentioneaza, de asemenea, sa deschida 20-25 de noi magazine, sa deschida la Bacau un al treilea depozit central si sa remodeleze 50 de magazine, a precizat Daniel Gross.

Anul trecut, REWE a remodelat 50 de magazine de pe piata romaneasca, iar acest proces de remodelare a intregii retele de magazine se va termina in 2018.

Ca grup, investim in Romania 80 de milioane de euro anual si programul de investitii va continua pana in 2025”, a afirmat Daniel Gross.

Un magazin Penny Market inregistreaza anual o cifra de afaceri de circa trei milioane de euro si retailerul estimeaza afaceri de 1,2-1,3 miliarde euro la orizontul anului 2025 sau chiar mai mult, in functie de evolutia pietei locale de retail modern si a cresterii puterii de cumparare a clientilor.

Citeste si: Ce schimbari aduce 2017 pe piata de retail din Romania. Brandurile care vor disparea in acest an

“Acum avem o cota de 5% pe piata de retail modern din Romania. Vrem sa ne mentinem cota de piata si sa crestem, dar nu va fi o crestere semnificativa pentru ca toata piata creste. Pe scenariul cel mai bun ne vom indrepta spre o cota de piata de 10% pana in anul 2025”, a mai spus Daniel Gross.

Grupul Rewe Romania mai detine si opt magazine XXL Mega Discount, sase dintre ele urmand a fi transformate in Penny Market in cursul anului 2017, iar alte doua urmand sa fie vandute in acest an.

“Penny Market a functionat mai bine decat XXL si am decis sa pariem pe calul cel mai puternic”, sustin reprezentantii retailerului german.

REWE Romania a lansat miercuri conceptul “de Romania”, prin care comunica evolutia pozitionarii brandului Penny Market. Totodata, compania lanseaza Penny FM, postul de radio care va intampina clientii si angajatii in toate magazinele Penny Market.

“In contextul standardizarii si globalizarii extinse, noi facem alegerea de a ne concentra pe specificul local. Oriunde si oricand am mai facut asta, am putut sa vedem atat satisfactia consumatorului, cat si, ca efect imediat, evolutia pozitiva a indicatorilor de performanta a companiei”, a declarat Dennis Biernatzki, manager general REWE Romania.

Acest nou concept va fi exprimat pentru clientii retelei de magazine printr-o serie de tematici de comunicare: Masa de Romania, Sarbatoare de Romania, Oferte de Romania, Umor de Romania, Ospitalitate de Romania si Weekend de Romania. Potrivit reprezentantilor companiei, 60% din produsele care se vand in magazinele Penny Market provin de la furnizori locali.