Grupul H&M, care in cursul anului 2015/2016 a deschis 427 de noi magazine, a explicat ca profitul sau net a scazut pana la 18,636 miliarde coroane (1,972 miliarde de euro) si din cauza "majorarii reducerilor" in principal ca urmare a primaverii friguroase din Europa.

In schimb, vanzarile H&M au crescut cu 7%, pana la 223 miliarde coroane in 2015/2016.

"H&M este prezent pe 64 de piete si ofera magazine online pe 11 dintre ele", a subliniat directorul general de la H&M, Karl-Johan Persson.

Pentru exercitiul 2016/2017, H&M vizeaza o crestere a cifrei de afaceri, in magazine si online, de 10-15% precum si inaugurarea a 430 de noi magazine si intrarea pe cinci noi piete: Kazahstan, Columbia, Islanda, Vietnam si Georgia. De asemenea, vor fi lansate vanzari online pe pietele din Turcia, Taiwan, Hong Kong, Macao, Singapore si Malayezia.

Primele magazine H&M din Romania au fost inaugurate in primavara anului 2011, iar in luna martie 2015 a lansat si magazinul online.