"Semnarea acordului de finantare confirma valoarea proiectului si pozitionarea sa in topul investitiilor din segmentul retail din Bucuresti. Ne bucuram de parteneriatul cu Raiffeisen Bank si de expertiza echipei lor in structurarea unei astfel de tranzactii. Impreuna am facut posibila revitalizarea unei zone cu traditie in comert, cu un numar mare de locuitori si cu o oferta de retail si entertainment adaptata acestora" a declarat Andrei Pogonaru, reprezentant al proprietarului proiectului Veranda, transmite Agerpres.

Contractul de creditare pentru centrul comercial Veranda a fost incheiat in februarie 2016, cu scopul finantarii partiale a costurilor totale pentru dezvoltarea proiectului.

Investitia totala pentru Veranda este de 60 de milioane euro.  

Centrul comercial Veranda este dezvoltat de Prodplast Imobiliare in zona Obor si este ocupat in proportie de 70% in prezent. Proiectul cuprinde o suprafata inchiriabila totala de aproape 30.000 mp, avand ca principale ancore hipermarketul Carrefour (aprox. 10.000 mp) si magazinul H&M (peste 2.000 de mp), alaturi de peste 100 de magazine, o zona de restaurante, o parcare cu 1.200 de locuri si un spatiu verde vast, de peste 15.000 de mp.  

Proiectul va livrat in ultimul trimestru al acestui an, va fi organizat pe doua etaje, iar datorita structurii sale modulare va putea fi extins in viitor.