Un purtator de cuvant al companiei a declarat ca in opinia sa Tesco este probabil primul lant de magazine care ofera clientilor un smartphone propriu.

Tesco nu a furnizat informatii referitoare la pret, dar noul dispozitiv mobil va ocupa probabil o pozitie similara pe piata celei a tabletei Hudl, care a fost lansata anul trecut la 119 lire sterline (201 dolari), in categoria inferioara a preturilor, scrie publicatia americana.

La fel ca tableta Hudl, smartphone-ul va include un "T-button" care va conecta rapid utilizatorul cu oferta retailerului, printre care alimente, servicii bancare si Blinkbox, serviciu online de muzica si filme.

Tableta Hudl, de asemenea bazata pe sistemul de operare Android, a reprezentat un succes rar pentru retailer intr-o perioada marcata de dificultati pe piata de origine, Marea Britanie, dar si in strainatate.

Compania a vandut de la lansare peste 500.000 de tablete, iar directorul general, Philip Clarke, a declarat ca exista planuri pentru introducerea unei versiuni imbunatatite mai tarziu in acest an.

Vanzarile de produse alimentare online in Marea Britanie sunt estimate sa creasca de peste doua ori in urmatorii cinci ani, potrivit firmei de cercetare IGD. Tesco a consemnat o crestere de 11% pe acest segment in anul fiscal incheiat in februarie, in timp ce vanzarile pe ansamblu au stagnat.