Serviciul vine in sprijinul clientilor din industria HoReCa, prin livrarea rapida a tuturor produselor din sortiment. 

Clientii au la dispozitie mai multe modalitati de a plasa comenzile, atat prin platforma online, e-mail, cat si prin telefon sau prin intermediul reprezentantilor de vanzari.

Selgros va lansa si aplicatia smartphone pentru comenzi. 

Noul centru de distributie de langa magazinul din Pantelimon beneficiaza de un spatiu de 3.500 mp, perioada de pregatire pentru lansarea serviciului de livrare fiind de 3 luni.

Conditiile de depozitare indeplinesc cele mai inalte standarde, la fel ca si cele de livrare, asigurandu-se transportul la temperaturi controlate pentru produsele proaspete.

"Am constatat in ultima vreme o tendința tot mai accentuata in randul proprietarilor si managerilor de unitati HORECA, de a renunta sa se mai ocupe personal de aprovizionare, preferand sa isi dedice aproape tot timpul miezului afacerii lor, bucataria si servirea clientilor. De aceea multi aleg sa se aprovizioneze de la firme de distributie si sa foloseasca timpul si resursele cheltuite pentru aprovizionare in eficientizarea afacerii lor. In conditiile in care in acest moment nu exista in Romania o firma de distributie care sa poata oferi un sortiment atat de larg ca noi (peste 45.000 de articole) si pentru ca putem folosi know-how din cadrul Holdingului TransGourmet, numarul 1 in Europa in distributie, suntem siguri ca putem valorifica aceasta oportunitate de a ne extinde afacerile si pe acest canal de desfacere", a declarat Adrian Dragomir, Director Distributie Selgros Cash&Carry Romania.