Lantul american, care opereaza in regim de franciza in intreaga lume, a petrecut ani de zile dezvoltand Starbucks Evening, un program-pilot in cadrul caruia cafenelele vor oferi bere, vin si aperitive, scrie Business Insider.

Potrivit lui Clarice Turner, vicepresedinta companiei, programul de seara al Starbucks a fost inspirat de cafenelele europene. “In Europa, multe dintre cafenele isi schimba profilul de-a lungul zilei. Poate este vorba de o schimbare a muzicii sau sunt servite mici feluri de mancare, si devine mai mult decat un loc de intalnire, dar unde oamenii isi pot bea in continuarea ceaiul sau ciocolata calda”, spune Turner.

Programul este testat momentan in Seattle, Atlanta, Chicago, Los Angeles, Washington D.C. si Portland. Acesta incepe dupa orele 16:00 si include in meniuri branza Brie, pui, Prosecco sau Pinot Noir, in functie de specificul locului.

Starbucks nu este singurul local de zi care incearca sa atraga si petrecaretii nocturni. Lantul de restaurante Applebee’s are anumite localuri care se transforma in cluburi de noapte, dupa orele 22:00, aceeasi practica fiind intalnita si la anumite pub-uri din Romania, care isi schimba specificul, odata cu lasarea intunericului.