In plus, restaurantul cu numarul 4.000 din Europa este cel deschis in luna iulie, in Bucuresti - Subway Gara de Nord. 

Lantul american, care ofera oportunitati de francizare antreprenorilor inca din 1965, sarbatoreste astazi 48 de ani de existenta.

De la inceputul anului 2013, Subway a inaugurat 1.761 noi restaurante in intreaga lume.

"Este o dovada de dedicare si munca sustinuta a intregii echipe Subway, pe care deseori o numesc cea mai mare echipa din istoria francizei", a declarat presedintele si cofondatorul Fred DeLuca, care a deschis primul magazin de sandvisuri pe data de 28 august 1965. 

"Sunt mandru ca fac parte dintr-o echipa ce asigura mii de locuri de munca oamenilor care lucreaza in restaurantele noastre, in birouri, in sediile centrale si secundare din intreaga lume", a mai adaugat DeLuca.

"Francizele noastre sunt cele mai bune din lume. Ele reprezinta un grup divers de mici antreprenori care se mandresc cu serviciile de calitate pe care le ofera clientilor lor".

Conform declaratiilor directorului de Dezvoltare Regionala al SUBWAY pentru Marea Britanie si Irlanda de Nord, Trevor Haynes, "costurile mici la deschidere, flexibilitatea si simplitatea sunt criteriile care fac ca Subway sa fie atat de atractiv pentru antreprenorii ce considera ca brand-ul nostru este modalitatea de a-si atinge scopul de a detine si conduce propria afacere. De aceea, lucrurile merg atat de bine. Ne bucuram sa beneficiem de aceasta oportunitate pe piata noastra".

Amplasarea restaurantelor scoate in evidenta flexibilitatea brand-ului. Exista, la nivel mondial, peste 9.000 de magazine mai putin traditionale, dintre care 4.500 sunt amplasate in benzinarii. Dintre aceste locatii, aproape 600 se afla in Europa, dintre care 6 in Romania. 

In ceea ce priveste numarul de angajati, in Europa exista aproximativ 40.000, in timp ce in Romania, in cele 16 restaurante, lucreaza in jur de 200 angajati. 

"Cresterea pe care am cunoscut-o in Europa este o realizare extraordinara ce reflecta spiritul antreprenorial al celor care detin franciza Subway si care lucreaza din greu in fiecare zi pentru a oferi produse de calitate si pentru a multumi fiecare client ce intra in magazinele Subway" a declarat Marc Kreder, directorul regional al Subway pentru Europa.