In lei, H&M Romania a raportat o crestere de 45% a veniturilor din vanzari in perioada decembrie 2014-februarie 2015, se arata intr-un raport publicat marti de companie.

La finalul lunii februarie, retailerul suedez avea 38 de magazine in Romania, in conditiile in care in primul trimestru fiscal nu a deschis niciun magazin.

In schimb, H&M va deschide in aceasta primavara magazinul online in Romania, precum si in alte sapte tari europene (Portugalia, Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Bulgaria si Belgia).

Vanzarile H&M (incluzand TVA) la nivel mondial au crescut cu 25% in primul trimestru fiscal, la 46,8 miliarde de coroane (5 miliarde de euro), in timp ce profitul net a urcat cu 36%, la 3,6 miliarde de coroane (386,5 milioane de euro).

Vanzarile H&M in Romania au crescut cu 43% in anul fiscal 2014, incheiat pe 30 noiembrie, la 1,28 miliarde coroane suedeze (138 milioane euro) de la 893 milioane coroane suedeze (101 milioane euro) in 2013.

Grupul H&M a fost fondat in Suedia in 1947 si este listat la NASDAQ OMX Stockholm. La sfarsitul lunii februarie, H&M avea 3.551 magazine pe circa 50 de piete, inclusiv unitati deschise in sistem de franciza.