Carrefour noteaza ca vanzarile din Europa au crescut organic cu 1,1%, cu evolutii pozitive atat pe piata franceza, cat si in Spania, Belgia si Romania.

Pe pietele emergente, veniturile au inregistrat de asemenea crestere, de 11,2%, datorita performantelor bune ale operatiunilor din Argentina si Brazilia. In Asia evolutia a fost stabila.

In perioada analizata, grupul a investit 818 milioane euro in extinderea si modernizarea retelelor de magazine si a semnat acorduri pentru achizitia a 800 de magazine DIA din Franta si a 53 de supermarketuri Billa din nordul Italiei.

In Romania, grupul Carrefour detine 155 de magazine dintre care 25 hipermarketuri Carrefour, 79 supermarketuri Market, 44 magazine de proximitate Express, 6 magazine de proximitate Contact si un magazin online.

Anul trecut, vanzarile companiei pe piata romaneasca au revenit la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, inregistrand o crestere cu 2% fata de 2012.