In baza organica, excluzand impactul fluctuatiilor de curs valutar si efectele de calendar, cresterea veniturilor Carrefour s-a situat la 3,2%.

Vanzarile Carrefour in Europa au urcat in baza organica datorita avansului de 2,6% al veniturilor generate in Franta, la 9,6 miliarde de euro. De asemenea, evolutia pozitiva din primul trimestru a fost influentata si de cresterea cu 0,9% a vanzarilor din celelalte tari europene, inclusiv Romania. 

Veniturile obtinute din afacerile din America Latina au avansat cu 16,6%, in baza organica, in primele trei luni din 2015 fata de acelasi interval al anului trecut, la 4 miliarde de euro. In Asia, vanzarile au scazut cu 10,5% in perioada analizata. 

Carrefour si-a propus sa investeasca in acest an in modernizarea magazinelor si pentru deschiderea unor centre de logistica in China. 

Actiunile Carrefour au urcat cu pana la 3,4% pe bursa din Paris in timpul sedintei de vineri, in urma publicarii rezultatelor financiare pentru primul trimestru, atingand cel mai inalt nivel din ultimii patru ani, potrivit Bloomberg. 

Vanzarile grupului Carrefour au inregistrat anul trecut o crestere organica de 3,9%, la 84 de miliarde de euro, in timp ce avansul in termeni comparabili, excluzand benzinariile, a fost de 2,8%. 

Carrefour Romania numara 174 de magazine.