Livrarile brandului BMW, cel mai mare producator de masini de lux la nivel mondial din 2005, au crescut cu 7% in februarie, peste avansul de 3,2% realizat de Audi, divizie a Volkswagen. In primele doua luni ale acestui an, BMW a livrat cu 407 mai multe masini decat Audi.

Vanzarile Mercedes-Benz au scazut cu 5,8% in februarie, compania livrand cu 37.229 vehicule mai putin decat BMW. Divizia Daimler urmeaza insa sa lanseze noi modele in urmatoarele luni, care vor ajuta la cresterea vanzarilor.

Directorul general al BMW, Norbert Reithofer, a declarat in aceasta saptamana la Salonul Auto de la Geneva ca fabricile companiei lucreaza la capacitate maxima pentru a satisface cererea.

Vanzarile de SUV-uri X1 au urcat in primele doua luni cu 40%, iar cele de BMW Serie 3 cu 26%. Cresterea livrarilor Audi a fost sustinuta de cererea pentru automobilul de dimensiuni mici A1 si SUV-ul compact Q3.