Termenii financiari ai tranzactiei nu au fost facuti publici, dar presa americana de specialitate a avansat o suma aproximativa de 15 milioane de dolari.

Songza este o aplicatie care propune si difuzeaza gratuit muzica online. Comparativ cu alte servicii de profil, Songza are un numar mic de utilizatori - 5,5 milioane, fata de 70 de milioane pentru radioul online Pandora Media, 40 de milioane pentru Spotify si 40 de milioane pentru iTunes Radio al Apple.

Potrivit specialistilor in domeniu, Google nu a fost interesat nici de catalogul, nici de utilizatorii Songza, ci de serviciul sau de "tratare" a continuturilor, respectiv capacitatea sa de a propune internautilor cantece in functie de dispozitia si activitatile acestora, data, conditii meteorologice, ambient.

Astfel, Songza poate recomanda muzica in functie de activitatea desemnata: sport, recapitularea cursurilor pentru scoala, gatit etc. Aceste optiuni nu exista in serviciul Google Play Music.

Concurentii platformei Songza propun, pe de alta parte, liste de cantece bazate pe aprecierile utilizatorilor.