"Din cei 7,6 milioane de utilizatori, 6,74 milioane (88,7%) si-au setat orasul in profil. Fata de anul trecut, acestia au crescut in numar absolut dar au scazut usor in proportie fata de aceeasi perioada a anului trecut cand erau 6,57 milioane (93,88% din total, la momentul respectiv)", se arata intr-un comunicat al Facebrands.ro.

Capitala are in continuare cei mai multi utilizatori ai retelei Facebook in Romania, 1,48 milioane - 21,97%, urmata de Cluj Napoca, Iasi, Timisoara si Constanta cu peste 200.000 utilizatori de Facebook.

Alte noua orase au peste 100.000 de utilizatori de Facebook, respectiv Craiova, Brasov, Galati, Ploiesti, Oradea, Arad, Bacau, Pitesti si Sibiu.

Numarul de pagini romanesti create pe Facebook a crescut in 2014 cu 12,8%, la 26.785.

Cele mai multe pagini romanesti de Facebook sunt in categoriile afaceri locale (2.880), arta si Cultura (1.672), sanatate & ingrjijire personala (1.495), magazine online (1.487), cantareti si trupe (1.319) si bloguri (1.159).

Facebrands.ro este serviciul de monitorizare a paginilor romanesti create pe reteaua sociala Facebook, lansat la inceputul anului 2011 de Standout si Byte Flux. Standout este o agentie de comunicare pe bloguri si retele sociale infiintata in 2007.