"Noi suntem o companie deci trebuie sa valorificam" continutul, "dar suntem pregatiti sa va rasplatim pentru interactiunile voastre sociale", a declarat Arvind Dixit, unul dintre cofondatorii retelei sociale Bubblews.

Ca si alte retele de socializare gratuite, Bubblews vrea sa se finanteze publicand reclame care au legatura cu interesele utilizatorilor. Cu toate acestea, reprezentantii retelei de socializare promit utilizatorilor ca nu vor urmari alte site-uri pe care acestia le acceseaza, ci, mai degraba, vor sa obtina informatii din postarile lor, care trebuie sa aiba un numar minim de caractere.

"Pentru ca oamenii scriu cel putin 400 de caractere (fata de 140 pe Twitter), prin intermediul postarilor lor le putem intelege personalitatea", a spus Arvind Dixit.

Pentru a incuraja utilizatorii, reteaua propune ca acestia sa fie platiti. La fiecare interactiune pe reteaua de socializare, utilizatorii vor primi un cent, iar odata obtinuti 50 de dolarii, acestia pot incasa castigul.

Toate postarile de pe Bubblews sunt publice. Site-ul a fost accesat, de la lansarea versiunii beta (de test, n.r.), in 2012, de aproximativ 20 de milioane de persoane din intreaga lume si cateva zeci de mii au publicat continut pe aceasta retea de socializare.