A treia editie SEM Days a adus anul acesta pe aceeasi scena nume mari din industria de Marketing Digital din Statele Unite, Marea Britanie si Romania: MOZ, Distilled, Anicca Digital, Hillcroft Digital, eMetrics Summit, Google Romania, SEO monitor, 2Parale, ThinkDigital.

Nu mai putin de 16 specialisti din domeniu au urcat pe scena, printre care Jim Sterne, Ann Stanley, John Heffernan, Phil Nottingham și Tim Resnik. Participantii au aflat tendintele din ultimul an din online si schimbarile pe care mediul digital le produce asupra comportamentului si obiceiurilor de consum si implicit asupra business-urilor care trebuie sa se adapteze pentru a supravietui.

Au fost discutate si subiecte si notiuni precum SEO, PPC, Big Data, Managementul Reputatiei in online, Video Marketing. 

Concluzii, idei si recomandari de la SEM Days 2014

•    Viitorul este mobile!

•    90% din datele disponibile la nivel mondial au fost generate in ultimii doi ani, insa 80% dintre acestea nu sunt structurate

•    SEO s-a schimbat definitiv si daca nu reusesti sa te adaptezi schimbarilor rapide nu vei reusi sa performezi in online

•    Pozitia numarul 1 in cautarile Google este dorinta tuturor companiilor, insa testarea altor pozitii in search poate aduce rezultate surprinzatoare, la costuri mult mai mici

•    Analizele si datele statistice din online nu au nicio valoare daca nu ai un obiectiv clar

•    Interactioneaza cu cei care intra in contact cu tine online, intreaba-i ce-si doresc si folosește datele obtinute pentru a optimiza experienta pe care le-o oferi cand vor reveni

•    Conțtinutul repetitiv si plictisitor este principalul motiv pentru care paginile de brand din Social Media primesc unfollow

•    Continutul potrivit, pentru audienta potrivita, la momentul potrivit si in locul potrivit

•    YouTube este un canal potrivit pentru cresterea notorietatii brand-ului si pentru a genera conversatii in jurul brandului.