Twitter Ads va mai fi disponibil in Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Cehia, Macedonia, Serbia, Slovenia si Ucraina, Austria, Elvetia si Portugalia. 

In prezent, Twitter opereza in acest sens pe opt piete europene, printre care Franta, Spania, Marea Britanie si Germania. 

Twitter spune ca aceasta masura va permite promovarea afacerilor din regiune cu ajutorul serviciilor sale. Printre aceste mijloace se numara "promoted tweets"", mesaje distribuite contracost utilizatorilor Twitter si care pot contine text sau materiale video, precum si "TV Conversation Targeting", care permite trimiterea de mesaje doar catre utilizatorii care se angajeaza in discutii despre o anumita emisiune de televiziune. 

Directorul de vanzari pe Europa si Africa al Twitter, Ali Jafari, a explicat ca aceasta decizie a fost luata pe fondul cererii mari din partea companiilor de pe aceste piete, potrivit Financial Times, transmite Mediafax.

Compania va infiinta echipe locale de vanzari. 

Twitter incearca sa transforme audienta globala de 271 de milioane de utilizatori activi lunar intr-o piata care sa-i atraga pe cumparatorii de publicitate.

Compania este in prezent neprofitabila, raportand pierderi de 114,6 milioane de dolari in cel de-al doilea trimestru din acest an.  Cu toate acestea, Twitter a inregistrat venituri peste asteptarile analistilor.

Veniturile diviziei internationale au crescut cu 168% in al doilea trimestru din acest an fata de aceeasi perioada a anului trecut

Cumparatorii de publicitate au inceput sa foloseasca platforma de microblogging pentru a-si promova produsele in timpul evenimentelor live, cum ar fi Campionatul Mondial de Fotbal sau decernarea premiilor Oscar.