Concret, un buton denumit "see it" ("priviti") va aparea sub un tweet consacrat unui anumit program. Printr-un click facut pe acel buton, utilizatorul va putea sa urmareasca emisiunea respectiva, in direct sau prin sistemul VoD (Video on Demand), si chiar sa o inregistreze. 

Butonul va incepe sa apara pe Twitter in noiembrie si va functiona in prima perioada doar pentru utilizatorii care sunt abonati la serviciile companiei de cablu Comcast si pentru emisiunile filialei acestui grup, NBCUniversal, precum "The Voice" si "Saturday Night Football". 

Comcast si Twitter spun ca se afla "in discutii si cu alte grupuri de distributie (prin cablu) si retele de televiziune care ar putea utiliza aceasta functie noua pentru a-si promova programele in lunile urmatoare". 

"Intr-o saptamana obisnuita, «The Voice» genereaza peste 350 milioane de conversatii pe Twitter. Ce lipseste este un mijloc pentru a trece cu usurinta de la acea conversatie la vizionarea programului respectiv. La asta foloseste «see it»", a explicat Sam Schwartz, director de dezvoltare al activitatilor Comcast Cable, pe blogul grupului. El a vorbit totodata despre "o sansa uriasa de a face televiziunea mai sociala, mai interactiva si mai amuzanta". 

Comcast si Twitter au incheiat in paralel un parteneriat publicitar, care permite posturilor acestei retele de televiziune prin cablu sa publice scurte inregistrari video, cu pasaje extrase din programele sale, pe aceasta retea de socializare. 

Twitter, care se pregateste sa faca primii pasi la bursa, a declarat, in documentul transmis autoritatilor bursiere americane, ca mizeaza in special pe parteneriate incheiate cu mediile traditionale, precum televiziunea, pentru a-si creste sursele de venituri.