YouTube si-a adaptat deja infrastructura tehnica si a avut discutii cu cele mai multe mari grupuri de televiziune din SUA, inclusiv NBC Universal (o filiala a Comcast), Viacom, CBS si 21 Century Fox.

Cu toate acestea, drepturile de difuzare nu au fost inca obtinute pentru acest nou serviciu care urmeaza sa se numeasca "Unplugged".

Reprezentantii YouTube au refuzat sa comenteze informatia.

YouTube a pus la dispozitie deja de anul trecut o oferta cu plata numita "Red", care permite pentru 9,99 dolari lunar vizionarea in SUA a continutului unui program propriu de televiziune fara publicitate.

Prin adaugarea de canale cu transmisii live, Unplugged aduce mai mult continut de calitate care sa ii permita atragerea utilizatorilor spre acest serviciu si sa creasca veniturile din afara publicitatii, a explicat Bloomberg.

In contextul cresterii streaming-ul on-line, un numar de jucatori a inceput sa ofere sau sa se pregateasca in SUA oferte de televiziune online care reunesc un numar mai mic de canale decat ofertele traditionale si abonamentele scumpe ale televiziunii prin cablu sau prin satelit bazate de multe ori pe pachete de sute de canale.