Utilizatorii site-ului The Fancy ar urma sa cumpere in iTunes Store, astfel Apple ar obtine un profit considerabil.

Desi The Fancy este mai simplu decat rivalul Pinterest, unde utilizatorii pot realiza liste cu lucrurile care ii intereseaza, platform poate fi un site bun de intermediere al tranzactiilor. The Fancy pastreaza 10% din pretul achizitiilor, iar vanzarile sunt intr-o continua crestere.

In 2010, afacerea a crescut cu 6 milioane de dolari, dintre care 2,7 milioane de dolari i-au revenit fondatorului Joe Einhorn si fratelui sau, Jack Einhorn.

The Fancy a obtinut o finantare de 10 milioane de dolari oferita de PPR, conglomeratul francez de lux situat imediat dupa Gucci. In toamna anului 2011, site-ul valora 100 de milioane de dolari.

In reteaua Fancy au investit nume cunoscute, precum cofondatorul Twitter - Jack Dorsey, cofondatorul Facebook – Chris Hughes, LeRoy Kim de la compania Allen& Co si proprietarul Boston Celtics. Ceilalti investitori sunt: Marc Andreesen si Ben Horowitz, cofondatorii firmei de venture-capital Andreessen Horowitz.

Istoria Apple in domeniul comertului online a inceput in urma cu 15 ani cand acesta a inaugurat primul sau magazine online. In 28 aprilie 2003 a intrat in comertul digital cu iTunes Music Store si a desfasurat activitati de e-commerce in App Store-ul iphone.