Practic, din numele companiei dispare "Asesoft", inlocuita cu "Network One Distribution".  "Decizia de a face acest rebranding a venit şi pe fondul unei confuzii cu celelalte companii din grupul Asesoft şi am observat o zona de ambiguitate şi in randul partenerilor", a declarat Iulian Stanciu, citat de Ziarul Financiar.

Potrivit datelor de la Registrul Comertului, in Romania mai sunt inregistrate alte sase companii al caror nume incepe cu Asesoft, respectiv Asesoft International, Asesoft Invest, Asesoft Net, Asesoft Services, Asesoft Web si Asesoft World Wide, noteaza zf.ro

Brandul Asesoft era deseori asociat pe piata cu numele unuia dintre actionarii firmei, Sebastian Ghita, implicat si in alte afaceri, fara partenerul sau de la NOD, Iulian Stanciu. Ghita desfasoara business-uri in domeniul viticol, dar numele sau a fost cel mai frecvent vehiculat in scandalul dezbinarii televiziunii Realitatea TV.

Planurile Network One Distribution pentru anul urmator

NOD si-a inceput deja activitatea pe piata din Moldova, urmand ca in anul 2012 sa acceseze si pietele din Bulgaria si Ungaria, au declarat oficialii companiei, joi, in cadrul unei conferinte de presa. NOD vizeaza, totodata, extinderea pe mai multe piete din Europa Centrala si de Est pana in 2014.

„Pornim de la un business solid pe piata de distributie de produse electro-IT din Romania, fapt care ne permite sa abordam si alte piete din vecinatate pastrandu-ne modelul de lucru centralizat, structura eficienta a costului de operare, puterea contractelor de distributie, structura de pret si soliditatea de finantare. Oferim producatorilor din varful ierarhiei IT o platforma de reprezentare centralizata la nivel regional, care sa le asigure o buna acoperire a pietelor pe care le accesam, abordare care sa ne asigure o evolutie simultana cu acestia”, a declarat Iulian Stanciu, presedintele Network One Distrubution. 

Pentru anul acesta, NOD estimeaza o cifra de afaceri de 180 milioane euro, in crestere cu 24% fata de anul anterior si peste asteptarile initiale, de 165 milioane euro.

Compania detine o cota de 20,5% pe o piata electro-IT, estimata la 880 milioane de euro.

In 2011, compania a colaborat cu peste 150 de clienti noi, a incheiat parteneriate cu noi furnizori ca Allied Telesys, HP ESSN, Maxell, Sapphire, Schneider Electric, Techus, Verbatim si Xerox si a raportat o crestere de 170% in vanzarile pe produsele aflate sub brandul propriu Serioux.

In paralel cu extinderea gamei de produse, compania a inregistrat o reducere cu 0,8% a costurilor operationale si a investit 1,5 milioane de euro in optimizarea logistica.

NOD este considerat cel mai important distribuitor pe piata romaneasca de electro-IT pentru branduri precum Dell, HP, PSG, Lenovo, LG (IT), Kingston, Microsoft, Samsung (IT), Sony si WD (Western Digital).

Pentru 2012, Network One Distribution mizeaza pe o crestere a afacerilor cu 11% in Romania, pana la valoarea de 200 milioane euro.

In ceea ce priveste incasarile din afara Romaniei, Network One Distribution vizeaza anul urmator afaceri de 4 milioane euro din tarile in care urmeaza sa isi desfasoare activitatea pana la finalul anului, respectiv Bulgaria, Ungaria si Moldova. Totodata, compania estimeaza ca in anul 2013 va obtine venituri de 22 milioane euro pe pietele externe.

"In contextul evolutiei pietei de produse IT din Romania care este asteptata sa depaseasca in 2013 valoarea inregistrata in 2008, compania va continua si dezvoltarea pe segmentele de produse electronice, electrocasnice si birotica, introduse in oferta in ultimii trei ani", se arata in comunicat.

Network One Distribution este o companie cu capital integral romanesc. In 2010 a raportat un rulaj de 145 milioane euro, in crestere cu 45% fata de 2009, cand afacerile s-au ridicat la 96,7 milioane euro.

In prezent, compania desfasoara operatiuni pe pietele din Romania si Moldova, numarand peste 1.500 de clienti.

Citeste si:

Verdict in cazul tarii fara nume. Cum o victorie poate fi, de fapt, praf in vant

Engage. De ce s-au inchis inginerii Google in laboratoarele secrete