Pe Bucuresti Ploiesti nu mai lucreaza aproape nimeni. Acum se fac deconturile pentru 2010 iar promisiunile pentru 2011 sunt zero. Dupa cum puteti vedea sunt putini oameni, putine utilaje.

Cei care ar fi trebuit sa supravegheze santierul nu se mai ascund.  
“ O parte din oameni au plecat pe Medgidia -Constanta , altii la Lehliu pe calea ferata. Acolo se plateste mai bine, aicea nu prea sunt bani”,  spune un sef de santier.

Autostrada Bucuresti- Ploiesti trebuia sa fie gata de acum un an. Lucrarile sunt inca la 60% , dar constructorii spun ca ar putea sa o dea gata pana la sfarsitul anului. Evident ca nu pe datorie. Nu e de mirare ca la capatul dinspre Ploiesti autostrada aproape finalizata a ajuns pista de biciclete.

Pe Autostrada Soarelui, autoritatile i-au somat deja pe francezii de la Colas ca le reziliaza contractul pe tronsonul Cernavoda Medgidia. Motivul? Lipsa poftei de munca si umflarea facturilor. Informatia a ajuns se pare si la tarani. Acestia au incept sa-si cultive pamantul si sunt convins ca o sa creasca cultura pentru ca nu o sa fie deranjata de nimeni.

Se lucreaza cu spor doar la Murfatlar, pe centura Constanta si pe autostrada Arad Timisoara. In rest e liniste.
Cu toate acestea Anca Boagiu, ministrul Transporturilor, promite ca Romania va fi un santier anul acesta.” Pot sa va promit ca vom castiga pariul acesta”.

Cine sunt regii asfaltului din tara fara autostrazi?

Pesemne ca nici americanii de la Bechtel nu au auzit incurajarile. Au trimis acasa sute de oameni. Singurele care se vor urni sunt tronsoanele de autostrada de pe coridorul patru. Abia acum se finalizeaza insa licitatiile, iar lucrarile vor incepe spre toamna.