"Noul parteneriat cu PayPoint face parte dintr-un program amplu de diversificare si simplificare a platii biletelor de avion. Aceasta noua modalitate de plata se alatura celorlalte optiuni de achitare a biletelor de avion, respectiv plata prin card, depunere numerar, CardAvantaj (plata in rate)", a declarant, intr-un comunicat, Gheorghe Racaru, directorul general al Blue Air.

Pentru a beneficia de aceasta varianta, pasagerii trebuie sa selecteze optiunea de plata prin PayPoint la achizitionarea online a biletelor de calatorie prin website-ul Blue Air.

Ulterior, se genereaza online un document prevazut cu un cod de bare si un cod de referinta format dintr-un sir de caractere. Clientul merge in cel mai apropiat magazin partener PayPoint in termen de maxim 24 ore de la data rezervarii, unde fie ii inmaneaza agentului comercial codul de bare pe suport de hartie, pentru a-l scana, fie ii comunica acestuia codul de referinta.

Clientul plateste in numerar si primeste la final un bon emis de terminal cu toate detaliile tranzactiei (data platii, suma, locatia, furnizorul).

Firma Airline Management Solutions, infiintata de patru actionari romani, a preluat in mai 2013 fondul de comert al Blue Air, companie controlata de omul de afaceri Nelu Iordache.