Desi acesti bani ar fi suficienti pentru constructia a cel putin 1-2 poduri rutiere de cateva zeci sau chiar sute de metri, romanii inca circula pe poduri construite inainte de Revolutie, o parte dintre ele la finalul secolului al 19-lea sau inceputul secolului al 20-lea.

Doar 5 dintre cele mai lungi 20 de poduri rutiere din Romania au fost construite dupa Revolutie, printre care si podul peste DN 6 de langa Craiova sau podul peste calea ferata de la Remetea Mare din judetul Timis.

CNADNR, cea mai subventionata companie din cadrul Ministerului Transporturilor, care an de an primeste de la bugetul de stat 1,5-2 miliarde de euro, a realizat anul trecut venituri proprii de circa 245 de milioane de euro, potrivit calculelor ZF pe baza informatiilor transmise de institutie.

Cea mai mare parte a acestor bani, echivalentul a peste 190 de milioane de euro, au fost bani obtinuti din rovinieta, dar o suma consistenta, echivalentul a 29 de milioane de euro, a venit din tarifele percepute autovehiculelor pentru utilizarea podurilor rutiere dunarene.

Citeste continuarea pe www.zf.ro.