Banii ar fi ajuns la Marin Anton, la acea dată secretar de stat în Ministerul Transporturilor, şi actual deputat PNL. Milioanele de euro ar fi fost date de o firmă italiană pentru a primi undă verde pentru documentaţia terminalului. Anton a fost trimis în judecată de DNA pentru luare de mită, iar consilierul său, Adrian Ionescu, pentru complicitate.

Cu mare fast, aşa a fost inaugurat în martie 2011 terminal de placări al Aeroportului Otopeni cu 24 de porţi de îmbarcare care văzut de sus seamănă cu o vioară din sticlă şi oţel. În spatele investiţiei de 60 de milioane de euro ar sta şi o şpagă de peste 5 milioane de euro.

Procurorii DNA spun ca Marin Anton, care la acea vreme era secretar de stat în Ministerul Transporturilor, ar fi cerut unei firme care se ocupă de construirea terminalului 5,3 milioane de euro pentru a aviza documentaţia care stătea la baza lucrărilor de la aeroport.

Totul ar fi fost mediat de un consilier al lui Marin Anton. Banii ar fi ajuns în 2009 la actualul deputat PNL printr-un contract fictiv încheiat între compania italiană de construcţii şi o firmă la care Marin Anton este asociat.

Fost director general la Rafo Oneşti, Anton se poate lăuda cu o avere considerabilă. Conform declaraţiei oficiale, deputatul deţine peste 280 de hectare de teren în 5 judeţe şi în Capitală, doua case, un apartament şi două maşini de lux.

Mihai Anton a investit sute de mii de euro şi în tablouri, ceasuri şi bijuterii. Toate acestea l-au plasat în topul celor mai bogaţi romani de acum 7 ani.

De altfel, averea lui Anton a atras atenţia Agenţiei Naţionale de integritate, care în 2011 a început o anchetă. Până cum, ANI nu a dat detalii despre stadiul anchetei.

Nici Marin Anton, nici reprezentanţii companiei de construcţii nu au fost de găsit pentru a comenta acuzaţiile.