"Podul de la Agigea e un pod a carui reabilitare a inceput de foarte mult timp. Lucrarile au fost sistate in 2014, deci e o problema istorica acolo. De la inceputul anului, podul de la Agigea a fost pe lista mea de prioritati top 3 (alaturi de groapa de pe autostrada Sibiu Orastie si DN 76 Deva Oradea). De la 1 septembrie avem in plan inchiderea totala a circulatiei pe acest pod si sa se intre in plin cu lucrari de executie. Mai sunt doua hobane de schimbat si pana la sfarsitul anului sa redeschidem traficul in conditii normale, pe doua benzi, in conditii de siguranta. In paralel cu deschiderea traficului, vor mai fi lucrari de intretinere de genul protectii corozive, vopsitorii, dar se pot executa fara probleme", a spus Homor.

Acesta a anuntat, totodata, ca Autostrada Soarelui va intra in reabilitare in martie 2017, cu traficul restrictionat pe cate o banda, dar lucrarile vor fi gata pana la inceputul sezonului estival.

"Autostrada Soarelui va intra in reparatii. E o portiune destul de perimata. Durata de viata a lucrarilor a expirat si dupa fiecare iarna apar gropi in zona. Mie nu imi place carpeala si in zona respectiva vom intra cu lucrari consistente, schimbarea intregului sistem rutier in profunzime. Nu va fi inchisa ci doar restrictionat traficul pe cate o banda. Acest lucru se va intampla din martie sau de la inceputul sezonului de lucru 2017, pentru ca imediat dupa iarna sa nu facem carpeli ci sa intram si sa facem lucrari de calitate. Lucrarile dureaza doua luni. Va fi gata pana in sezonul estival", a precizat directorul CNADNR.