Potrivit unui anunt postat pe site-ul oficial, Ryanair lanseaza, luni, “Marea Inghetare”, o campanie de vanzare de bilete cu pretul de 14,99 euro, care se desfasoara timp de doua zile, din 24 pana in 25 iulie, la miezul noptii.

Operatorul low-cost va pune la dispozitia clientilor o jumatate de milion de bilete la acest pret. Conditia este ca rezervarea sa fie facuta pentru o perioada cuprinsa intre septembrie 2017 si ianuarie 2018. Oferata este valabila pentru toate destinatiile Ryanair din Europa.

“Inghetam preturile la 14,99 euro pentru mai mult de 500.000 de bilete in intreaga noastra retea europeana, pentru toti cei care vor o escapada low-cost de toamna sau de iarna, incepand din septembrie si pana in ianuarie. Oferta noastra se incheie pe 25 iulie, la miezul noptii”, a explicat Robin Kiely, seful Departamentului de Comunicare de la Ryanair.

Profit de 400 mil. euro, in primul trimestru

Profitul net al operatorului aerian low-cost Ryanair a crescut cu 55% in primul trimestru fiscal incheiat in iunie, la 397 milioane de euro, sustinut de preturile biletelor, dar compania a avertizat ca supracapacitatea va continua sa exercite presiuni asupra acestora, transmite MarketWatch, preluat de News.ro

Vanzarile au crescut cu 13%, la 1,91 miliarde de euro.

Ryanair, cel mai mare operator aerian din Europa in functie de numarul de pasageri, a anuntat ca pretul mediu al biletelor a crescut cu 1%, datorita rezervarilor numeroase din perioada Pastelui.

Datorita gradului mare de ocupare a avioanelor, Ryanair a majorat estimarea referitoare la numarul pasagerilor pe care ii va transporta in acest an la 131-130 de milioane.

Chiar si asa, Ryanair a mentinut previziunea ca preturile biletelor ar putea scadea in medie cu 5% in primul semestru fiscal, inclusiv in perioada ocupata cuprinsa intre iulie si septembrie, si cu 8% in intervalul octombrie-martie.

Estimarile Ryanair se aseamana cu cele ale operatorilor concurenti EasyJet si Wizz Air, care au raportat venituri pe loc peste asteptari in trimestrul incheiat in iunie, datorita Pastelui, care a cazut in aprilie. Ambii operatori au avertizat insa ca preturile vor fi presate de cresterea numarului de locuri oferite pasagerilor.

Ryanair a mentinut totodata estimarea referitoare la profitul anual, la 1,4-1,45 miliarde de euro, dupa un profit de 1,24 miliarde de euro obtinut in anul fiscal trecut.