"Ce sunt lisele? Vor exista si puncte de asistenta si de servicii?", isi exprima curiozitatea Traian Ungureanu, care este interesat si de "solutia tehnica" folosita de constructor. Primeste imediat raspunsuri detaliate din partea sefului Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Constanta, care adauga ca in prezent muncitorii sunt nevoiti sa schimbe zilnic opt lise - barele metalice orizontale, de o parte si de alta a drumului - "indoite" de soferii neatenti.

Cu acest prilej, ministrul Transporturilor a dat romanilor o veste buna: pana la sfarsitul anului viitor se va putea circula de la Bucuresti la Constanta in regim de autostrada. Boagiu a spus ca saptamana viitoare va fi definitivat procesul de evaluare a ofertelor depuse pentru cei 20,5 kilometri ai tronsonului Cernavoda-Medgidia.

Pe de alta parte, Anca Boagiu a tinut sa ii laude pe constructori. "Faptul ca astazi, deja, din Constanta o buna parte din trafic s-a mutat pe centura si ca pe 30 septembrie cei 21 de kilometri vor fi finalizati la patru benzi, demonstreaza ca daca vrei cu adevarat se poate si ca nu este cazul sa criticam tot timpul. Echipa de aici este o echipa care merita sa fie laudata", a spus Boagiu.

Vezi reportajul VIDEO pe www.gandul.info.