Potrivit unui comunicat al companiei, macaraua maritima GSP Neptun a fost angajata in acest proiect de compania Hyundai Engineering & Steel Industries, constructorul turnurilor laterale, tablierelor si al cablurilor de suspensie ale podului, potrivit unui comunicat al GSP.

Podul peste stramtoarea Bosfor, denumit Yavuz Sultan Selim, va fi cel mai lat din lume, cu o latime de 59 de metri, si va fi al treilea care leaga partea asiatica de cea europeana a metropolei Istanbul.

Cel de-al treilea pod peste Bosfor va avea si cei mai inalti piloni laterali din lume, de 322 de metri.

Podul, cu o lungime totala de 2,1 kilometri, va fi inaugurat in 29 octombrie 2015 si va costa 3 miliarde de dolari, se mai arata in comunicat.

GSP furnizeaza servicii integrate pentru industria offshore de petrol si gaze, in sectoarele de foraj marin, constructii marine, constructii hidrotehnice, transport marin, servicii de salvare si cautare pe mare, interventie in caz de poluare si instruire.

Compania opereaza o flota de 13 nave de asistenta si aprovizionare, 8 platforme mobile de foraj marin, 10 nave multifunctionale, 3 nave de constructii marine si 2 macarale plutitoare de mare tonaj.

Sursa foto: www.3kopru.com / www.gspoffshore.com