Glovo este un marketplace care permite utilizatorilor să comande, să trimită și să primească orice. În primă fază, locuitorii din Bistrița și Târgu Jiu vor avea acces la produsele restaurantului KFC și se pot aproviziona de la hypermarket-ul Kaufland.

În plus, cu ajutorul categoriei "Curier express", clienții pot folosi aplicația pentru a trimite pachete sau plicuri în oraș, nu mai grele de 9 kg, care ajung la destinatar în mai puțin de o oră. Serviciul permite livrarea de documente sau recuperarea obiectelor uitate acasă, la birou sau la prieteni, precum ochelari, chei, genți și alte obiecte.

Pe parcursul anului, Glovo va încheia parteneriate cu restaurante locale și lanțuri naționale, magazine de cosmetice, florării și supermarketuri din Bistrița și Târgu Jiu.

În ultimele luni am încercat să fim un real sprijin pentru restaurantele partenere din toată țara, prin consultanță în adaptarea meniurilor pentru zona de livrări, dar mai ales prin posibilitatea adoptării modelului nostru de business Marketplace (livrare cu propriii angajați). În plus, în ultima lună am lansat două noi funcționalități în aplicație: utilizatorii pot lăsa bacșis curierilor, aceștia putând să-și crească veniturile lunare, și serviciul Glovo Prime, ce oferă utilizatorilor livrări nelimitate, în baza unui abonament lunar de aproape 30 de lei”, a precizat Victor Răcariu, General Manager Glovo.

În 2 ani de activitate a Glovo în România, au fost comandate peste 16,3 milioane de produse de la cei 1.500 de parteneri activi, restaurantele, supermarketul și curierul rapid fiind cele mai solicitate categorii în aplicație. Aplicația a fost descarcată de 1,7 milioane de ori .

Glovo este o aplicație de livrare rapidă care îți permite să comanzi, să trimiți sau să primești orice produs sau articol în orașul în care te afli. Înființată în Barcelona, compania operează în peste 650 de orașe din 22 de țări din EEMEA, LATAM și Africa Subsahariană. Glovo are peste 2,5 milioane de utilizatori activi lunar, 50.000 de curieri activi și peste 50.000 de parteneri asociați în întreaga lume.  

Aplicația s-a lansat pe piața din România în luna mai 2018, serviciile fiind disponibile, în prezent, în 31 de orașe din România, respectiv București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad, Ploiești, Brăila, Galați, Oradea, Pitești, Buzău, Slatina, Târgu Mureș, Alba Iulia, Bacău, Deva, Baia Mare, Focșani, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Corbeanca, Satu Mare, Suceava, Târgoviște, Botoșani, Bistrița și Târgu Jiu.