Flurry ofera dezvoltatorilor de aplicatii solutii pentru monitorizarea comportamentului utilizatorilor. Compania a monitorizat si analizat comportamentul a peste 300 milioane de utilizatori Apple iOS si Google Android pentru o perioada de 90 de zile.

Concluziile studiului arata ca cele mai de succes aplicatii sunt jocurile care pot fi descarcate gratis si ofera contra cost diverse bunuri virtuale sau "valuta", ce pot fi utilizate in joc pentru imbogatirea continutului.

Cele mai de succes companii din domeniu, care potrivit raportului Flurry au inteles cel mai bine acest trend, sunt Electronic Arts si Zynga.

Veniturile totale generate de aplicatii in acest an au crescut de aproape doua ori fata de nivelul din 2011, de aproximativ 5,5 miliarde dolari, potrivit datelor Flurry.

Ponderea incasarilor generate din spoturi publicitare distribuite prin aplicatii a crescut de la 18% la 23%, estimeaza compania.

App Store si Google Play ofera peste 600.000 de aplicatii fiecare.Apple a anuntat recent ca a efectuat de la lansarea App Store plati de 5,5 miliarde de dolari catre dezvoltatorii de aplicatii.