Automobilele - disponibile în Bucureşti şi utilizabile în toată ţara -, şi aplicaţia sunt conectate online cu ajutorul unui serviciu de internet mobil de mare viteză, care asigură o conectivitate rapidă, sigură, iar interacţiunea cu maşina va fi mult mai uşoară.

"Oraşele inteligente au nevoie de mobilitate inteligentă, iar prin lansarea serviciului de tip car sharing ne propunem să eliminăm barierele esenţiale din traficul Capitalei şi al întregii ţări - dependenţa de disponibilitatea altui şofer, aspectele necunoscute despre starea şi siguranţa maşinii utilizate, costul parcării - pentru locuitorii, turiştii şi vizitatorii Bucureştiului şi nu numai. Mai mult decât atât, am conceput serviciul după ce am studiat în profunzime traficul din Capitală şi am decis să asigurăm utilizatorilor o tarifare corectă, avantajoasă, ce ţine cont nu doar de timpul petrecut în maşină, ci şi de distanţa efectivă efectuată - practic, nu ne dorim ca, în perioadele de vârf de trafic, în care congestiile devin frecvente, utilizatorii să plătească faptul că sunt blocaţi între semafoare, ci proporţional şi cu distanţa parcursă. Iar reducerea traficului este şi unul dintre motivele principale pentru care lansăm un serviciu care, conform calculelor noastre, la o flotă de 150 de maşini, într-un regim de utilizare medie, poate elimina 1.000 de automobile din trafic, în fiecare zi", a declarat Igor Grosu, CEO şi cofondator Citylink.

Prin funcţia Lock & Keep, Citylink acesta este un serviciu perfect adaptat la nevoile şoferilor români, ce permite rezervarea unei maşini, utilizarea dar şi păstrarea acesteia, pentru toate orele sau chiar zilele pentru care îi este necesară unui utilizator.

Tarifarea folosirii unui automobil Citylink este plafonată la un nivel maxim de 140 de lei pe zi, pentru modelele Yaris, şi 170 de lei pe zi pentru Corolla, în limita a 50 de kilometri parcurşi.

În plus, parcarea este gratuită pentru toate automobilele Citylink, indiferent de timpul de staţionare, în toate parcările Capitalei administrate de municipalitate. De asemenea, Citylink va extinde, permanent, şi lista locurilor rezervate pentru utilizatorii săi în parcările private din Capitală, ce vor deveni disponibile şi rezervabile, şi ele, în mod facil, direct prin intermediul aplicaţiei de smartphone.

Pentru părinţii care folosesc maşina pentru transportul celor mici, fiecare automobil din flota Citylink are, în standard, un scaun auto pentru copii, de tip înălţător.

"Conceptul Smart City de la Telekom Romania susţine oraşele, afacerile şi cetăţenii, prin optimizarea traficului, îmbunătăţirea siguranţei urbane, a calităţii aerului sau prin implementarea inteligentă a iluminatului. Telekom Romania a fost prima companie din ţara noastră care a implementat un astfel de proiect încă din 2016. Cu o experienţă semnificativă în alegerea şi integrarea tehnologiilor Smart City, Telekom Romania s-a alăturat proiectului City Link, oferind soluţiile de conectivitate pentru flota de maşini cu ajutorul abonamentului Freedom - mobil, cu beneficii nelimitate şi libertate de contract", a declarat Ovidiu Ghiman, directorul executiv comercial pe segmentul business al Telekom Romania.

În acest proiect s-au implicat şi UniCredit Leasing, dar şi compania Michelin.

"Am acceptat cu bucurie să fim parteneri ai Citylink, un proiect dedicat mobilităţii mai eficiente, accesibile, şi, poate cel mai important, mai verzi. Michelin şi-a asumat un angajament faţă de mobilitatea sustenabilă, concept integrat în misiunea noastră - un mod mai bun de a avansa. Anvelopele noastre au la bază principiul performanţei de lungă durată şi îşi păstrează performanţele până ating limita legală de uzură de 1,6 mm. O astfel de utilizare reduce amprenta asupra mediului în industria anvelopelor. Susţinem tehnologia din spatele dezvoltării de combustibili alternativi - hidrogenul - care astăzi a ajuns deja la maturitate. Direcţionăm inovaţia noastră către dezvoltarea de noi forme de mobilitate, prietenoase cu mediul. Citylink propune un tip de mobilitate care este înstrânsă legătură cu strategia noastră de a proteja mediul înconjurător, vizibilă în toate acţiunile, de la dezvoltarea produselor la producţia acestora în fabricile Michelin", a declarat Spyros Politis, director marketing Michelin Europa Centrală de Sud.

Citylink este o platformă de mobilitate urbană inteligentă, dezvoltată de o echipă de antreprenori locali cu experienţă demonstrată în aria aplicaţiilor şi a serviciilor smart, menite să aducă un plus de confort şi eficienţă în viaţa românilor.