Este al saselea SUV pe care BMW l-a pregatit pentru o linie completa in clasa asta. X6, X5, X4, X3 si X1 sunt celelalte. Nemtii au cuplat masinile pe 4 platforme diferite ca sa reuseasca acoperirea de 100% in gama. X6 cu X5, X4 cu X3, X1 pe linia Seriei 1 si acum X2 despre care se spune ca intra in productie pe platforma Mini. 

Asta inseamna clar si un conflict comercial pe care BMW trebuie sa-l rastoarne in avantaje si beneficii atat la nivel de multitrust, cat si la nivel de brand individual. BMW si Mini nu au voie sa-si fure clientii, ci sa si-i imparta. 

Un lucru aproape sigur si logic pentru eficienta costurilor este ca masina o sa aiba standard tractiune fata, ca Seria 2AT (Active Tourer), model cu aceeasi platforma Mini. Urmatorul BMW care va prelua platforma Mini (UKL indicativ cod) este chiar X1, o data cu noua generatie. 

Pana acum pe internet a aparut aceasta schita pozata, pe care BMW nu a comentat-o deloc. Daca forma ramane similara celei pe care o vedem aici, T-Roc (prototip Volkswagen) va fi concurentul perfect pentru X2. Si Nissan Juke intra pe acelasi teren de joaca, diferenta mare e insa de preturi intre cele doua marci.

Cum iti faci masina ta, in casa ta, cu imprimanta ta. Duminica la ProMotor, de la 10.00 pe Sport.ro, producatorii romani de imprimante 3D fac orice cu un gadget mai ieftin decat o tableta.