Asta cu atat mai mult cu cat sunt aduse inovatii in industria de tuning. Spoilerul din fata este proiectat astfel incat sa impinga partea din fata a masinii in jos atunci cand ruleaza cu mare viteza. Aerisirile sunt facute sa se deschida sau sa se inchida in functie de viteza, astfel incat sa asigure fluxul de aer necesar racirii dar in acelasi timp aerodinamica.

Kit-ul cuprinde jante Brabus Monoblock F Platinum care sunt mai usoare cu 12 la suta fata de cele de serie.

Suspensiile sunt modificate pentru a putea fi ajustata prin comanda unui buton  garda la sol si coborata cu pana la 40 de milimetri. Partea din fata poate fi de asemenea ridicata din aceeasi comanda cu 50 de milimetri, optiune necesara in situatia in care masina trebuie sa treaca peste obstacole sau sa parcheze.

Sub capota inca nu au fost aduse modificari, masina este propulsata de acelasi V8 de 6.3 litri. Pana la sfarsitul anului Brabus promite noi elemente si pentru motor. Acum a fost modificata doar evacuarea, care cantareste cu 40 la suta mai putin si adauga 10 cai la puterea initiala.

Tot la evacuare a fost creat un sistem care sa regleze sunetul si care are doua moduri: “normal” si “ coming home”. Acesta din urma reduce numarul de decibeli al evacuarii, in cazul in care nu vrei sa atragi atentia asupra ta si vrei sa eviti sa declansezi alarmele masinilor parcate in jur.

In bord, a fost montat un nou vitezometru care arata acum 400km/h. Asta ne da o idee despre performatele masinii dupa ce va fi modificat si motorul.