Mark Zuckerberg ramane un tip modest, cu profil de IT-ist - asemenea lui Bill Gates, Steve Jobs sau alti perfomeri din Silicon Valley.

Inventatorul Facebook nu face parada nici cu haine, nici cu masini. Conduce zi de zi un Volkswagen golf VI, GTI, ce-i drept. Adica nu are 120 sau 140 de cai, ci un pic peste 200. Masina este insa mult sub valoarea unui Bentley sau sub cea a unui Rolls Royce ori a oricarei alte marci de lux.

Este o masina sport de strada care costa intre 30 si 40.000 de euro, in functie de dotari. Pentru ca s-a plimbat vestea saptamana trecuta pe internet, Volkswagen a venit cu fidelizarea: un filmulet in care un cadou este frumos si atent impachetat, apoi expediat catre "Mark Zuckerberg".

Inauntru este un simplu hanorac negru cu logo-ul GTI - totul in politica de merchandise a brandului VW pentru masina lui Mark. Un hanorac simplu, uni, hardcore, ca pentru baietii care traiesc in filmul "Fast & Furious". Probabil ca pachetul e pe drum si urmeaza un "like" pe FB din partea lui Zuckerberg.

Volkswagen a speculat bine momentul GTI-Zuckerberg si se incalzeste pentru un eveniment mult mai important. Pe 2 februarie e Super Bowl-ul si "competitia" de reclame pe care o asteapta in fiecare an toate agentiile de publicitate si producatorii auto pe care ii reprezinta.

Volkswagen a pregatit deja niste teasere pentru un spot special care o va costa cateva milioane de dolari. In fiecare an, nemtii au cele mai apreciate reclame la Super Bowl.