In 2010, succesul a fost asigurat in principal de faptul ca tichetele au putut fi vandute la liber, pe o piata nereglementata de stat, pretul acestora fiind stabilit strict de cerere si oferta.

In aceste conditii, preturile tichetelor au fluctuat intre  900 si peste 2.000 de lei.

Zeci de mii de vouchere au fost tranzactionate pana acum, dar sunt si pierzatori in acest angrenaj, mai exact, cei ce au ramas cu voucherele nefolosite sau nevandute. Insa singurii vinovati pentru pierdere sunt ei insisi, pentru ca au tinut de pret prea mult timp.

Pana aici nu ar fi probleme, dar apar in momentul in care incearca sa le vanda acum, in ultimul moment, cu preturi de sub 1.000 de lei.

Pe site-urile cu anunturi de vanzare-cumparare de vouchere Rabla, inca se posteaza anunturi. Din estimarile noastre mai sunt cateva mii de vouchere in piata, dar mare atentie, toti dealerii pe care i-am contactat au spus clar ca nu mai primesc astfel de tichete. Evident, pot exista si exceptii dar foarte putine.

Majoritatea dealerilor auto au incetat sa mai primeasca astfel de vouchere inca de vineri (21 ianuarie).

Chiar daca programul tine oficial pana pe 31 ianuarie, practic, daca te duci acum sa depui un vocher pentru a cumpara o masina noua, timpul de procesare, validare, dosar, birocratie, etc. ar fi prea mare.

Asa ca, mare atentie! In cele mai multe cazuri, acele tichete nu mai valoreaza in prezent nimic. Pot exista cateva exceptii de dealeri care le mai pot primi, insa daca v-ati hotarat sa cumparati o masina noua in al 12-lea ceas al Programului Rabla, intrebati clar dealerul daca le mai accepta. Daca nu, acel tichet valoreaza fix 0 lei.